2013. szeptember 21., szombat

Újabb képek

Na itt vagyok újra, megint hoztam nektek érdekes képeket. Sőt a blog hatására az egyik haverom szintén csinált egy képet a köldökéről, de ezt majd a végére hagyom. Most jöjjön Louis. Ja és ha gondoljátok, csoport is készült a blognak, ide kattintva eléritek és be is léphettek.
Most pár bevezető kép következik, amik a múltkor kimaradtak, utána haladunk tovább végre.


Láthatjátok, hogy már attól kilátszik a hasa, ha csak az egyik kezét emeli fel. Mi történik, ha mindkettőt? Akkor valószínűleg a köldökét is láthatnánk.


Itt mindkét keze fent van és megint kivillan a hasa, bár a köldöke nem látszik. Valószínűleg ez a póló hosszabb, mint az előző.

Akkor most jöjjenek olyan képek, amiket már több látszik.


Itt nem tudom mi a fenét csinál, és hogy ennek mi értelme, de megint láthatjuk a hasát és saját magának húzza fel. Úgy látom, hogy a kilátszó alsó gatyát húzza feljebb, de ahhoz a pólót nem kellett volna felhajtani. Azt hitte senki sem veszi észre, de nagyot tévedett.


Itt van róla a kép, itt nem sokat látni, de látszik, hogy felhajtani készül. Ez mondjuk bevezető képnek lenne jó.


Itt már több látszik, mint az előbb. Nem teljesen látszik a köldöke, csak épp, hogy az alja. Ez már vagy 3 éves kép, már akkor is történtek vele ilyenek.


Itt is látszik már a köldöke alja. Amúgy ennek a képnek van egy másik változata, ami kockákba van szedve, vagyis rá is van közelítve arra a részre. Azt majd a következő posztban láthatjátok majd.
Amúgy ezen is és az előzőn is látszik, hogy véletlenül csúszik fel neki, mert közben felugrik, illetve focizik és olyankor nem figyel erre.

A végére hagytam az haveromat, aki csak a kedvemért és a blog kedvéért fényképezte le a hasát. Kérte, hogy tegyem fel.


A következő alkalommal szerdán jövök, akkor már láthatjátok teljesen a köldökét, illetve észrevettem valamit rajta, de ezt majd szerdán osztom meg veletek.








11 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. te elmebeteg XDDD amúgy jó kis ötlet ;) érdekelne honnan jött, hogy pont erről blogolj :DD

    VálaszTörlés
  3. mi értelme ennek a sok köldöközésnek? miért érdekel ez téged?

    VálaszTörlés
  4. Ami egyedi az máris elmebeteg dolog? Amúgy oldalra leírtam de akkor mégegyszer. Már nem egyszer fordult elő vele h véletlenül felcsúszik a pólója és közben észre sem veszi.

    VálaszTörlés
  5. Szerintem ez is nagyon jó lett! :)
    A haverod hasa...ez fájt...! :D
    Szerda? Szerinted nekem van türelmem szerdáig várni?! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig muszáj leszel! Mert akkor érek rá igazán legközelebb :D
      Tegnap se volt semmi időm, de mivel szombatra ígértem, gyorsan megcsináltam még este :D

      Törlés
    2. Oké...megpróbálok türelmes lenni...pedig ez nem jellemző rám! :D
      De ugye tudod hogy ki vagyok? :)

      Törlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés